Äntligen fick jag svaret som hade väntat

Idag efter jobbet vi pratade lite och han tog även upp det som vi har mellan oss.... Han frågade om jag hade berättat till någon till gruppen. Det hade jag inte gjort och kommer inte heller göra. Han vill inte ge förhoppningar till mig, jag ska inte påminna honom hur jag känner, att saknar honom. Han har allt annat att tänka, om det går att reparera hans förhållande med sin flickvän. Jag fick svaret, att han berättade det för mig. Att vi pratar inte om det nu, det är lagt på is. Det är paus. Men vet att han kommer " till mig". Det gör ont just nu. När vi avslutade sa vi bara att höras av senare och sen bara kram. Min röst var så ledsen när sa det. Jag stängde av mobilen, jag behövde göra det nu. Vi tryckte på " stopp" och jag måste respektera det. Det kommer bli jobbigt, men anade det att han vill pausa det hele med mig just nu. Vi har pratat genom nu allt med varandra. Det känns tufft just nu men han har rätt att jag ska inte ha just nu några hopp och förväntningar. Det bästa är att inte prata om det just nu, och lämna det allt bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0