Det är för jobbig....

Idag kände jag att det var för jobbigt, för mycket. D lånade bilen under dagen, sen åkte även och köpte arbetsskor. Det gör så ont att se honom i ögonen, att ha de känslorna, men måste bara backa. Jag ser honom djupt i ögonen och känner det extra, det finns mellan oss det som båda vill, men han är fortfarande " uppdagen". Det kommer vara en tid så här, vissa dagar är lättare för mig, vissa dagar jag bara känner när kommer hem att vill bara gråta, att kommer bryta ihop. Men måste vara bara positivt och ha tålamod för allt. När man längtar efter länge kommer det bli så skönt senare, när den tiden kommer. På torsdag ska han komma till mig, vi ska fixa nya planeringpapper, ska skriva ut. Samtidigt är jag rädd, att ta ett steg framåt. Men tycker att bästa är att visa bara en bättre delen av mig. Jag måste respektera honom nu, att han är ihop med sin tjej, de bor ihop. Tiden visar om de kommer hålla ihop eller inte. Men har haft den känsla länge att de kommer inte vara ihop i framtiden. Sk attraktionslagen, som funkar. Vi har pratat med varandra om det mycket, och jag har berättat även det att känner att de kommer göra slut efter nyår. Han vet det, jag önskar inte ju det, men jag får känslan bara. Vi är ärliga mot varandra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0