Ekonomi

Min ekonomi ser inte alls så bra ut just nu. Det är massor av skulder som betalar varje månad. Det är svårt att får ihop det allt. Men måste hitta en lösning att får bort de småskulder. Att man kan inte lära sig att köpa sakerna på kredit. Det känns att det blir ingen skillnad, summa är hela tiden samma. Nu har suttit här lite och kollar och räknar hur ska lösa det. Nu funderar att betala av de små summor i första hand. Att bara får bort det. Det kommer i april, skatt, men kommer behöva köpa två nya däck till bilen. D ska hjälpa mig att beställa de, det kostar inte så mycket, men för mig är det stora summor. Jag måste göra något att lösa min ekonomi. Det är svårt när det känns att har tappat allt kontroll. Det finns så mycket som skulle behöva köpa hem, men har inte de pengar, och vill inte köpa de på kredit. Det måste vara slut nu för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0