Jobbigaste månader

Nu blir de jobbigaste månader, mest ekonomisk. Det blir mycket utgifter, som jag måste klara att betala. Det kommer bli tufft. Men kommer överleva det säkert att sen komma igen på fötterna. I tisdags var jag och D ute och körde bort skrotet, det var tufft dag, I början av dagen tänkte hela tiden, om han kommer prata om oss, och ville ta upp det igen. Men det fick så bra, han pratade inte alls om det och det kändes även lättnad för mig. Det bästa att bara vara igen den Tiina, som varit för honom. Vi är bara vänner igen, som vanligt . Det kan hända att allt kan förändras, men måste hålla mig, och inte ha just nu de förhoppningar. Vi kommer mötas igen, och bli något mer än bara vänner. Det kommer ta tid för det, men vet nu att det kommer hända. Idag var på Hälsohuset och lämnade nya prover. Igår fick brev från gyn att behöver ta nya prov, angående min menopaus. Först blev jag lite ledsen, vad är det som händer nu. Varför behöver jag ta mer prover. Det är något som inte stämmer inte. Hoppas får svar under nästa veckan. Jag började ta min medicin, men stoppade det nu när har fått problem med tarmen. Det gör alltid så ont när jag gör tvåan. Det måste vara medicinen som gör detta. Hoppas att det kommer läcka nu själv och behöver inte gå till läkare. Om ca en vecka kommer J fylla år. Igår beställde lite grejerna till henne. Jag tänkte att ska skicka extrapengar till henne, ca trehundra. Hon kan köpa något själv som hon vill. Och mina hår blev helt misslyckad med färgningen. Jag har gråa hår just nu, men ska inte bleka igen nu att bli ljust. Jag väntar med detta. D sa att det är fint färg för mig, jag är fin. … Med tvätten kommer det gråa säkert att försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0