Ledig tisdag

Det är tisdag och solig ute. Idag har jag hunnit tvätta en maskin, städat hemma. Inga stora planer, bara ta den lugnt. Läsa en ny bok, ta en promenad ute. Bara att vara här och nu. Igår började med en ny bok- Låt känslorna visa vägen. Jag känner att behöver läsa lita annorlunda böcker att bli en bättre människa och leva lite mer positivt. Igår ringde med D under dagen, senare skrev att ville ge en present till honom. På kvällen hade ha vägarna hitåt, och kom hit. Han fick present av mig ( en tröja). Han blev glad för det. Sen skrev honom att låt vara i bilen den, att inte ha hemma med katthår. Han tackade för det. Vi kramades några gånger, det känna alltid extra när får vara nära honom, när man inte vill släppa iväg honom. Jag ser i hans ögonen den att han vill mig, han saknar mig. På fredag ska han låna min bilen, att hämta kalken. Idag klockan tre kommer jag får den samtal, då får svaret från min sista prov. Och hur går livet vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0