Lördag

En ledig dag från jobbet. Men jobbar ute med gruppen. Vi ska vara ute eftermiddagen, det kommer bli kanske bara i några timmar. Det blir bara tre som ska vara ute och gör rent naturen. Igår hade en till jobbig dag, och kommer vara jobbig vecka framför mig. Hur kommer det bli nu när kommer får svaret från läkare, provsvaret...om jag inte alls är i klimakteriet utom är det något annat som har samma symptom. Bara svaret ska visa, det känns just nu för tufft. Jag behöver vara stark just nu. Och måste städa hemma, det är prio ett just nu. Sen måste börja se att beställa present till D, att de kommer fram i tid. Igår pratade med J, vad skulle hon önska sig för present. Hon vill ha nya hörlurar, ( trådlösa) eller pengar. Jag kommer kunna ge henne lite pengar, samt lite smink( finishing veil och borste) då kommer inte hon använda mina. Vi ska får se vad hennes pappa kommer ge. Kanske min mamma skickar till henne med present eller lite pengar. Det vet inte jag. Om en vecka fyller hon redan 14, tiden går för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0