När kärleken gör för ont

Som tidigare inlägg skrev var igår jobbig dag att se D. Jag skrev honom på kvällen om det, att det var jobbigt att se dig idag. Då berättade om sånt, alla kramar osv. I början skrev han ok, då är bättre att vi krams inte för mycket om jag mår dåligt av det. Jag förklarade att det är inte så jag menade. Sen skrev han ungefär att kärlek inom mig är stark och det går inte kontrollera den. Att han har byggd en filter inom sig... det betyder att han har känslor för mig, men han har byggd filter att inte släppa den genom det. Och försökte förklara att jag ska göra likadant. Att jag är känsligare än han är, och är jag det blir han också känligt. Att det är bättre att jag öppnar inte till honom så mycket, att håller det inom mig. Jag har varit så nere igår kväll, jag har gråtit så mycket. Även idag mår likadant. Mobilen är avstängt, inte varit på fb/messanger snart över sex timmar. Men märkte via mobilen att han hade skickat meddelande. Om imorgon , att en kille i vår gruppen ska inte komma. Jag stängde av mobilen direkt igen, jag öppnade inte alls meddelande. Han kommer inte märka det, att sett eller läst det. Jag skriver honom senare på kvällen, bara att var tvungen att stänga av allt och rensa min själen. Det går inte över, det går inte att glömma de känslorna, de är för starka att bara släppa de iväg. Det var meningen att flyttade hit, det var meningen att hittade honom igen, det var meningen att han kontaktade mig efter det uppehöll. Allt med honom är meningen, att vi tillhör ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0