Årets första lediga dag

..är idag för mig. Jag har jobbat nu i fem dagar, det varit upp och ner. Sista dagarna varit lugna på jobbet. I lördags var D på besök. Vi hade en trevlig kväll. Just nu vet inte jag vilken sida jag ska lita på. Han tänker två olika sätt. En av de ungefär att vi träffas bara att ha det mysigt. Han vill inte såra mig, han vill inte förstöra det som det finns mellan oss, inte störa våra vänskap. Andra sidan när vi hade sex, och han ville komma. Han började visa andra sidan- ska jag komma, nej kanske är det bättre jag inte gör det, min förhållande med L är som det är, och inte rätt läge just nu....Att han visar samtidigt den seriösa sidan. Det är svårt att förstå just nu vad vill han egentligen. Senare vi pratade med lite om det, att vi kan inte träffas så ofta. Det blir svårt när J är hemma. Och hon sover inte ofta över hos sina kompisar. Det händer oftare än tidigare. Jag vet inte verkligen hur jag ska tolka honom, en del av honom vill ju något seriöst med mig. Han har erkänt och visat den delen till mig. Jag känner själv att han är försiktig med mig, och är inte redo än att visa sina riktiga känslorna. Jag vet att han har de känslorna. Jag känner det. Tiden ska visa hur det blir mellan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0