Bättre att vara öppet

Bättre att vara helt öppet och ärlig. Eller inte? Jag vet inte just nu, om ska prata med D, hur jag känner och tänker. Är det bättre att prata med honom helt öppet och får något svar. Eller vara tyst och vänta hand nästa steg. Jag tänkte att skriva honom, det är lättaste, men det kommer vara en lång text. Och sen kommer han ringa och prata. Nu tänkte att bättre att prata när vi kommer ses, jag håller det hela inom mig och det gör så ont för allt vad jag håller i mig. Jag tycker att det blir bättre att kunna prata med honom ärligt och även han kan berätta / säga hur han tänker och vill det hela. Jag vill prata om oss, om honom, det var han som tog det allt upp och öppnade det hela. Jag tolkar att han vill något mer mig, han vill utvecklas något men om det blir såhär att jag kommer inte får barn naturligt sätt kommer han välja bort mig bara för det. Imorgon kanske ska följa med honom till skogen, att mata fåglarna, om tiden passar. Då kan jag prata med honom. Jag kommer göra det, han måste förstå det att. Idag pratade vi och sa honom att saknar honom Han svarade att han saknar mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0