Bokad tid

Idag fick jag äntligen boka en tid till gyn. Jag bestämde mig att gå till privat gyn, det är inte så långa köar dit och hoppas att får lite mer hjälp därifrån. Det kostar samma pris, som hos vanlig läkare. Det är om två veckor när jag fick tid. Det blev morgontid, tänkte att hinner gå i första timmen från jobbet. Det blir tufft för mig, men måste tänka positivt på det hela. Det är inte än slut att jag kommer inte får mer barn. Jag ger inte upp hoppet. Vi kommer bli ihop och vi ska får barn tillsammans. Just nu vill inte prata om D om det. Han vet bara att jag ska boka tid, igår ringde de, men fick inte boka kvinnohälsovård. Det är bättre att inte tänka så mycket på det. Bara ta det lugnt, och kanske bättre att låta D att vara och fundera på det också. Han vill ju ha barn med mig, det är nu säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0