En sak i taget

En sak i taget. Sluta tänka de negativa tankar. Istället se det hela med positivitet. Allt är inte över. Sista dagarna känner mig så nere, tårarna kommer så lätt. Om man bara kunde blunda och sluta tänka det hela. Jag börjar inse sakta att bästa för mig är att låta det allt bara smälta in mig och inte låta de tankarna ta över mitt liv. Det är svårt att släppa de tankarna. Tänk om han ...tänk om han ….nej, jag måste sluta tänka såhär. Han kommer finnas på min sida alltid, jag kommer finnas i hans hjärta vidare och allt kommer lösas. Jag vet det blir bättre med tiden. Vi kommer över det hela, vår" kärlek" är för stark. Igår när vi pratade, över halv timme. Sen vi skulle avsluta och han sa att vi kan höras på söndag, att han ska till landet idag. Efter vårt samtal var jag sist på FB,vid kl 23. Efter det har inte loggat in, och kommer inte heller göra det. Det är bättre att håller avstånd från den just nu. Det tar mina krafter så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0