Första dagarna

...har varit en del känslomässiga. Jag tänker så mycket på honom och den han berättade sist. Om vi tar den steg och börjar träffas på det sättet, vad har jag förlora. Jag kan ju se, hur det kommer bli mellan oss, det kan hända att känslorna från hans sida kommer fram, och jag vet att det kommer ju göra med tiden. Igår vi pratade igen om det. Det var han som tog upp det, det känns att han vill ju mig verkligen, men han vet att det kan bli lite svårt för mig när jag har känslorna, men det kan funka mellan oss på denna nivå ibörjan. Sen visar bara tiden, hur livet kommer vara. Det bästa är att inte tänka så mycket på det. Bara ta en dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0