Frdags kväll

….med tårarna. J är inte än hemma, klockan är över 19. Jag smsa och frågade om hon ska snart hem. D hade ringt igen mig, jag hade mobilen i skåp , igen. Jag svarade bara att kan prata senare efter klockan 15 när jag är hemma. Han har inte hört av sig, men läst meddelandet. Han måste säkert träna igen och kommer ringa sen. Det går upp och ner, jag tänker så mycket på det negativa sida. Det är svårt att tänka lite mer positiva. Jag bryter ihop...snart. jag känner att orkar inte mer. Torsdag ska till läkare, vad kommer jag får för svar. Jag känner mig livrädd för det hela just nu. Stark kan inte jag vara just nu. Alla känslorna bara snurrar runt, jag vet inte vad jag ska göra, hur ska jag vara. Hur ska jag vara med D, när vi ses, hur kommer jag klara att prata, gråter just nu....Jag ringde själv och fick prata med honom , men inte om allt, inte om hur jag mår och känner. Men alltid blir jag lugnare när pratar med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0