Hur man orkar genom allt

...som pågår i mitt kropp. Igår hände det igen, blev så ledsen att skrev till D. Jag hoppades att han svarar något tillbaka som känns bra för mig. Men fick svaret bara- jag vet inte vad ska svara.... Det svaret väntade jag inte. Mina känslorna för honom börjar ta över snart allt att jag kommer avbryta allt kontakt med honom. Det gör bara så ont i hela min kropp. När man behöver prata med någon om honom och vad ska jag göra vidare. Att behålla allt detta, det gör fruktansvärt ont. När man kom så nära till honom, och sen känns att allt bara försvann. Att man öppnade allt för honom, jag är bara så ledsen för det. Han vet att han finns i mitt hjärta och kommer inte försvinna, han vet vilka känslorna jag har. Jag måste vara stark nu själv och inte börja med allt detta, att visa hur jag känner innerst inne. Bara låta det hela vara just nu. Bara tiden visar vad kommer hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0