Jag är så nära....

...att bryter ihop helt snart. Jag vet inte hur länge jag orkar, jag har kämpat de sista veckorna. Mera jag läser tappar jag hoppet...att får en till barn … med honom. Att kan hända att han kommer lämna mig direkt bara för det. Jag måste hålla upp hoppet. Jag vill tillbaka mens men vet inte hur jag kan det. Jag vill skaffa barn med honom, saknandet är för stor. På torsdag ska till gyn, får mer info. Allt är inte än kört. Jag måste ha sex oftare för det. Jag behöver bara prata med någon, men finns ingen att prata med. Jag börjar känna mer och mer att undviker alla, vill vara ensam. Jag måste hålla mig stark just nu, med honom. Om kommer berätta honom, han känner mig och vet att jag är inte ok. Det bästa är att inte ta upp med honom det, och bara vänta när han kommer fråga mg själv det. Jag önskar att hans kärlek mot mig är så stor att han kommer inte välja bort mig, bara för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0