Ledsen kväll

Tårarna som bara rinner. Jag behöver just nu att prata med någon, verkligen, att bara släppa det hela som jag håller i mig. Det gör fruktansvärt ont just nu. Jag måste vara stark just nu och inte bryta ihop. Jag får inte. Det är så jobbig period för mig. Ekonomisk, betala extraräkningar som jag inte hade alls räknat, bara bita ihop och se över det hela. Jag kan betala mina skulder lite mindre, om jag vill och kan inte betala så mycket som jag önskat. Nu har lagt in några betalningar som kommer dras när lönen kommer. Men måste ha superkoll nu att se till att klara mig tills nästa månad. Det kommer vara tufft. J kommer fylla år nästa månaden. Tar bara en dag i taget. Det är just nu det bästa. Igår började prata med henne lite om syskonskap. Om hon hade önskat sig en syskon, eller känner sig ensamt. Och det gör hon. Hon undrade varför jag frågar det nu. Jag svarade bara att bara ville veta. Jag önskar i hela mitt hjärta att jag kommer kunna ge henne en syskon. Jag börjar längta efter att får en till barn. Men det känns just nu svårt att vara säkert, att kommer får. Jag vet att kommer snart att bli gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0