Livet går vidare

I tisdags var jag ute med D, jag tänkte innan dess så mycket om ska prata med honom eller inte. Men gjorde det. Det kändes rätt att berätta hur jag känner. Jag berättade allt, han förstår mig. Sen fråge den direkt fråga- OM jag inte kommer kunna får barn på naturligt sätt kommer du " välja bort" mig. Han svarade direkt- nej det kommer jag inte göra , han ska inte svika mig.... det var lättnad att höra det. Det behövde jag verkligen. Han vet nu hur jag känner med allt vad händer med mig och mellan oss. Idag var dagen när hade läkarbesök. Det gick helt ok, jag var livrädd för allt. Jag fick svar på mina frågorna nu, men just nu är det att kommer inte mer att få barn...på naturligt sätt...det gjorde ont såklart. Men allt kan hända, hoppas att mina förändringar kommer ge tillbaka mens och ägglossningen. Jag ska lämna nya prover och kommer får östrogen utskriven, som kommer minska mina svettningar och sömnlösheten. Efter besöket gick till jobbet. Jag trodde att kommer bryta ihop efter det, men var så stark. Jag visualiserade att D var hela tiden med mig, han var min stöd. Och då ringde han när jag jobbade. Men frågade inget om det, och ville inte själv prata om det. Om han kommer fråga om det, kan prata om läkarbesöket. Just nu vill bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0