6 juli

Jag började med min nya medicinen den 1 juli, jag måste ta den i 12 dagar i varje månaden. Men dag 2 vaknade jag med starkt huvudvärk och illamående. Sen läste att de är vanliga biverkningar. Men idag är det dag 6 och har fortfarande huvudvärk. Det går inte bättre efter jag tagit huvudvärkstabletter....Jag skulle väntat att börja denna medicinen, för att skulle ta med en annan. Som kommer kanske i morgon. Det är jättejobbigt situationen för mig. För att måste jobba med. När de dagarna är över kommer nästa steg. Mens... Det börjar kännas hända sakerna med D. Vi börjar mer och mer komma närmare till varandra. Det känns allt på rätt vägen just nu. Att det kommer hända som är menat för oss. Men vi måste vara mycket försiktiga just nu för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0