Tiden börjar vara här

Det känns att nu är den tid inne.Tiden jag har väntat för länge. Jag mår just nu 90% nöjd med mitt liv. Ett liv jag hade önskat. Det känns rätt vägen för mig. Jag tar just nu en steg i taget. Igår hade jag och D en kväll. Vi kollade en film och hade lite mysigt. Det kändes något extra denna gången. Han har visat under sista dagarna sin intresse mer än tidigare, och det är inte mer bara sex. Det är mer vad han vill med mig. Det är svårt att förklara. I denna vecka har haft en jobbig samtal med J. Hon har inte mått bra för länge. Vi pratade en kväll och hon berättade hur hon mår. Det kändes så fruktansvärt att inte kunde se det tidigre, att kunde inte hjälpa henne tidigare med sina problem. Men nu vet hon att jag finns för henne här. Det är extrajobbigt när jag tänker på det. Men innerst inne hoppas att hon kommer komma över det hela. På fredag vi ska åka ut, tänkte åka till c4 shoppingcentret med henne. Bara att kunna vara en hel dag med henne, och ha en trevlig dag tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0