När semester tar slut...

...det känns just nu för jobbig för mig. Det har gått upp och ner med allt här i livet. Semester för mig var mest av tiden vara ute på Verkö. Men haft dagar att vara med mig själv med. J har haft det extra jobbigt, hon är ofta hemma. Bara sitter i sitt rum, varit ute bara några dagar. Hon vill inte vara med mig, frågat henne att följa med, men nej, hon vill inte. Och vill inte pressa henne heller. Det har varit upp och ner med D med, för någon vecka sen bröt jag igen ihop, och skrev honom en lång meddelande. Att måste ta avstånd av honom, han blev direkt sårad. Varför skulle han bli sårad och ledsen. Det är han som gjort mig mest sårad. Det gör vissa dagar riktigt ont i hela kroppen. Det gör ont när han pratar med sin flickvän. Han märker direkt när jag är tyst och inte mig själv. Han känner det när jag är ledsen...Igår blev det för mycket för mig. När han lade upp bild med henne, när de var ute och solade...Han har inte lagt upp något med henne så länge. Han pratat om henne, att det finns ingen framtid med henne osv. Och nu helt plötsligt visa det att han har det så bra.,,,jag blev direkt så ledsen och tårarna bara kom. Plus igår var vi ute på kvällen, plockade lite skräp. Det kändes så ont. Och dagen innan var också ut och samlade pant. Sen skrek han på mig att släcka lampan( det kom en bil)….jag blev helt gråtfärdig och ville bara komma hem. Ibland kan han visa en annan del av honom, samtidigt det hela är något just med honom. Det finns mellan oss något stort. Idag vi ska ut och plantera växterna, det skulle vi gjort igår, men nej, han ville idag nu istället. Jag väntade i två timmar att han skulle höra av sig att när kan jag åka dit. Just nu känner mig så himla ledsen, gråter igen. Jag kan inte visa honom att jag är så svag. Han vet allt om mig, vad jag känner. Om man bara kunde släppa det allt och bara kunna vara med honom. Då skulle det vara slut , allt det lidande, allt det sårande. Det är VI...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0