Födelsedag

Just nu känner mig verkligen ledsen....bara att inte får en grattis hälsning från min bästa vännen. Jag är så ledsen, han har alltid varit så snabb att gratta mig, men inte idag. Jag skrev honom att tänt att det är exact för ett år sen vi släppte ut grodorna. Han läste … men svarade inget direkt tillbaka... min mobilen är hela tiden on-off. Jag vill inte ha koll på det hela tiden. Det gör mig mer och mer ledsen. På morgon fick en chokladask från Jennica, det värmde mig. Sen hann jag städa hemma. Sen har handlar för de sista pengar jag hade, gjorde även en kextårta till mig själv. ...och jag väntar att mammas paket ska komma, det måste komma idag. Det är idag jag fyller år. Det gör jätteont just nu. Men måste vara stark. Han ringde senare. Och hade såklart glömt bort mig. Han grattade mig och sa till mig hjärtat...det värmde min hjärta. Vi pratade lite sen han skulle gå och plocka skräp. Jag hade mobilen stäng av och han ringde till mig först och sen kom till mig, jag hann inte öppna så snabbt och han körde iväg...han ville bara lämna rosor ...han lämnade i postlådan. Jag var vid dörren när han bara körde iväg. Jag blev så ledsen... men han hade bråttom att åka hem. Imorgon vill han bjuda mat mig...Imorgon vi ska ut och köra bort skräpet med släpet. Dagen har varit upp och ner. Mamma ringer men jag kan inte svara, har mobilen avstängt.... hon skrev redan att grattis. Men väntar nu om hon ringer snart igen... att bara lyssna henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0