Halvsolig lördag

Som känns för jobbigt just nu. J ska till stan med sina kompisar. Jag är alldeles ensam, igen. Det känns för mycket att känna den ensamhet att vara hela tiden inom mig. Just nu skulle behöva krama min andra halvan. Han som var borta i 5 dagar, men åkte hem igår. Vi pratade varje dag, sista dagarna han öppnade upp sig lite extra, och visade tecken att han saknar mig verkligen, och vill " träffa" och vara med mig. Jobbigaste med del allt som jag är mest nere är. Att vara ensamma fortfarande, jag är för rädd att söka någon att umgås med. Och ingen som bjuder mig heller in. Det gör verkligen så ont inom mig. Tårarana… Men måste hålla upp mig, att inte visa upp hur jag mår verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0