Allt händer bara att det har menat..

Det har hänt för mycket som händer i mitt liv. Det är allt möjligt, men vill inte skriva om det som ger mig inte lycka. Jag och D är ihop, vi bryr inte om det att det är extra svårt. Det finns ingen som kan komma mellan oss, vår kärlek är för stark och det växer i varje dag. För ca tre veckor sen gjorde hennes flickvän slut med honom. De var båda med att inte fortsätta gemensam liv, de har inte haft i två år inget riktigt förhållanden. Vi har dejtat i smyg ca i två månader, vi har inte kommit ut med vårt förhållandet, och vi håller det i en tag till. Han kommer flytta till egen lägenheten, han behöver det just nu. Det är fel att flytta ihop direkt när de har gjort slut. Det känns nu på riktigt, för att han har redan berättat till sin mamma om mig, och vi har träffats. Hon tycker om mig redan. Allt känns då bra med honom. Det är kärlek mellan oss, det händer på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0