Det går framåt

Jag börjar känna mig lite mer friare. Allt vad handlar om D. Han har lämnat ett sår efter mig i mitt hjärta, men jag börjar inse att jag kan inte hålla mina tankar , mina känslor inom mig. Jag mår inte bra av det. Och har bestämt att gå vidare, att släppa honom helt och hållet. Han har gått vidare, och han lämnade mig. Om han verkligen kommer få de riktiga känslorna för mig och han verkligen kommer älska mig som inte bara en vän. Det kan bara tiden visa, men kan inte säga att jag väntar honom nu. Det gör inte jag. Jag kommer sakta men säkert mer och mer hålla mig borta ifrån honom. och inte visa mig så aktivt. Det är bara jag själv som vet och känner hur jag vill leva mitt liv. Nu måste jag tänka på mig själv, bara mig själv, och såklart för J. Det viktigaste av allt är det JAG, Jag har bokat tid för klippning, och även för ögonbryn, som växer växer. För att känner att vill se ut bättre själv, inte för andra. Inte för honom. Han gillar när jag har ljusa ljusa hår, men kommer färga min favoritfärgen nu snart. Det är mörkblond kan jag säga. Men först ska klippa om två veckor , en vecka efter kommer färga och fixa ögonbryn. Och sen kommer jag fylla år. Det kommer bli min egen present till mig själv. Idag är jag ledig och stannar inne. Det blåser mycket ute och tar det lugnt hemma. Jag har räknat mina räkningar, och det kommer bli tuff månad framför mig, men kommer fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0