En sak i taget mot mål

Nu har jag äntligen hittat en ny bil till oss. Det blir en mindre bil. En Opel 1, 2 ecoflex. Igår körde tiill Kalmar, och köpte . Imorgon kommer de köra det hem och ta min gamla bilen. Jag hoppades att får bilen idag, men de skulle besikta bilen. Jag är så glad att hittade annan bil. I två veckor har kollat den bilen, och nu när körde den kände mig så trygg och säker i den. Så lätt att köra och låter inte så mycket i motor heller. Bara att öva att köra. D var första som fick veta det. Han blev glad för min skull såklart. Men han är lite ledsen att bilen har ingen dragkrok. Jag behöver ingen dragkrok själv. Jag skrev till J också, hon tyckte med att den var fin bil, hon kommer vara glad för denna bil. Att ha en nyare bil nu. Imorgon är jag ledig men ska jobba hemma på uteplatsen mest och D behöver med hjälp. På förmiddagen ska köpa jord till rabatter hemma, ska kolla kanske lite växter också. På lördag blir det plocka skräp. Jag försöker i alla fall komma in i gruppen igen efter det paus. Paus som jag behövde, vet inte hur kommer det bli. Det som hände mellan oss, det som han gjorde för mig är fruktansvärt. Man måste släppa det att kunna gå vidare. Men det är svårt och det går över så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0