När tårarna bar rinner...

Igår kväll bröt jag ihop ....igen. Det var en fin dag, vi plockade skräp och sen var ute och hjälpte D med uteplats. Men det blev för mycket. När C ringde och de pratade. Jag förstår inte varför ringer hon honom....Hon sagt honom att hon vill vara bara vänner. Sen säger han henne att hon tänker på henne, och sen puss och kram... Och varför han vill prata med henne när jag står bredvid. Sen märkte han att jag mådde inte bra, och han förstår det.... På kvällen bröt i hop, drack min sista vin och bara grät, men somnade. Han ringde men svarade inte då... nu känner att behöver prata med honom och vet inte hur jag ska göra. Jag klarar inte av det just nu det. Det går inte. Jag skrev honom ut allt inom mig hur jag känner. Det var jättelång meddelande. Jag hoppas verkligen att han kommer vakna till nu. Nu har jag skrivit om det allt. Klockan är kvart i fyra mitt i natten. Jag märkte att han var aktiv... men inte läst min meddelande. Hur kommer det vara imorgon nu när han kommer läsa mitt meddelandet, jag skrev att du kommer ringa mg när jag är på jobbet och kan vara uppdagen att svara. Jag hoppas verkligen inners inne att han börjar vakna till nu . Det är meningen med oss. Om han kommer prata om det igen att vänskap mellan oss, kommer jag klippa själv allt band direkt med honom. Jag kommer inte klara av det vänskap mellan oss, för att det är ingen vänskap. Jag vet inte hur kommer klara av på jobbet hela dagen när jag är så trasig inom mig. Men har ingen val. Och måste jobba nu i fem dagar i sträck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0