Små steg

Jag tar nu små små steg. Det har varit extrajobbigt de sista dagarna, men känner själv att behöver läka mina sår på egen hand. Att bli starkare inom mig själv. Mer tänka på sig själv än andra. Och viktigaste av allt att släppa allt vad är med honom att göra. Jag mår inte alls bra av det, om hela tiden tänker på honom. Nu vill jag leva mitt eget liv, och se hur kommer framtid se ut. Vi håller oss vänskap sida, men det är svårt för min del och han vet det. Bara att göra något annat att vara sysselsätt och inte vänta honom. Han kommer om han verkligen känner för mig. Men just nu är han inte så nära mig, att vi håller helt avstånd ifrån varandra. Nu måste hämta J, och sen hem och tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0