Söndag kväll

Jag klarade av att jobba, men han ringde när jag var redan på jobbet. Vi pratade igen om allt hur vi har känt. Hur jobbigt det är för mig, han har inte än förstått det hur jag mår, men berättade om min jobbiga natten. Han bara säger att det kommer bli bättre, bla bla bla. Det är så lätt för honom att säga det. Jag är just nu för svag och mina känslorna tar över mitt liv. Han vill ju vara min vän....han säger inte direkt det att vi kommer inte bli något mer. Tiden kan visa om vi hittar tillbaka till varandra vill han jag ska vara stark med mina känslorna, inte att förstöra de. Han vill att ska vara stark. Jag har försökt att nå honom, men det går inte just nu. Han är för långt borta just nu. Jag frågade ju nu hur går det med C, han sa det att de är inte ihop mer, och det är slut mellan de. Att det varit jobbigt för honom men han mår mycket bättre . Jag har sagt honom om och om igen, mina känslorna kommer aldrig försvinna. Jag måste släppa honom just nu och bara se om universum lyssnar mina önskningar, mina tankar. Det band har jag aldrig känt med någon annan. Och känner det att vi kommer hitta tillbaka till varandra. Han behöver bara andrum just nu. Allt är inte borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0