Tiden

Tiden går och har inte haft riktigt ork att skriva här mina tankarna. Det har hänt för mycket i mitt liv, som mest handlar om D. Vi har börjat en gemensam resa, men vi är inte ihop ett par. Inte än, det vet inte vi än om det kommer bli vi. Men vi båda vill samma sak just nu. Tiden bara visar hur kommer det bli. Vi pratar med varandra nästan varje dag. Han var hos mig förra helgen, inget som hände, men det kommer hända. Det känns för mig rätt beslut, för att han betyder för mig allt. Det finns andra i runtomkring, som är kanske emot det beslut vi våda har gjort. Det chansen kan vi inte slösa bort så lätt. Nästa tisdag är det min dag. Bilen har jag inte än fått, ringer nästan varje dag. Igår ringde och han sa att bilen är klar att det ska bara besiktas. Så att imorgon hoppas verkligen att får bilen hem. Jag väntat nästan en månad bilen. Tisdag fyller jag år, inget som kommer fira stor. Men tänkte bjuda D hit, vet inte än om han kommer. Han har det tufft just nu med allt. Han har mig kvar, vi kan inte släppa iväg varandra. Efter allt bråk som vi haft sista tiden. Jag har fått nu bekräftat även det att han och C är bara goda vänner, inget mer. Jag och C har kontakt, vi smsa då och då. Men just nu känner att ska hålla borta från henne, för att behöver den tiden för D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0