En steg i taget

Det går sakta framåt men inte mål för mig.... För några dagar sen var D hos mamma, åt middag. Och han pratade om oss, att vi planerar skaffa barn. Hans mamma blev ju så glad. Han berättade samma kväll. Men sa att ok, men hur tog hon det att vi är inte ihop. Han svarade att det blev så... Fick inte ut mer. Jag har två val. Ska släppa allt detta, eller får leva för hoppet. Jag har märkt med honom, att det händer med honom sakerna. Jag tog upp med honom, när han var hos mig. T ex att vi pussar inte varandra, att vi gjorde det innan , efter han kom hem efter OP... Så sa ungefär att han vill inte kyssas att han har inte borstat tänderna... jag sa att vi måste inte kyssas så intensivt, bara som vanligt på läpparna. Vi pussades... Jag blev med detta så ledsen, och sa att det är så jobbigt att saknar honom. Han kramade mig, osv. Dagen efter sa han ungefär , att hans liv finns 4 kvinnor, hans mamma, syrran jag och CC.... Såklart ska hon vara med... Idag hjälper han henne med ved som han har fixat för henne. Han skulle höra av sig senare, och vet inte om han tänker kanske stanna över hos henne över natten. För mig är det inte normalt att de sover över hos varandra. Och sen igår, när vi var i skogen. Jag smsa med Jennica, att hon kan lagga mat. D sa ungefär att ljug inte mig, ok...han trodde att jag skriver med någon annan.... att han har funderat på det. Men sa att jag har ingen annan, och kommer inte heller att ha någon annan. Det går upp och ner med honom. Det sista visar hans svartsjuka, han är tydligen rädd att träffar någon annan osv. Jag vill bara veta vad han vill... jag klarar inte av snart om detta. Om kanske ska säga hur jag känner... hur osäker jag är inom mig. Jag vet inte just nu, hur ska jag göra med allt. På måndag ska vi åka till Malmö, han längtar efter det och pratar om myskväll och allt annat. Nu idag är han med CC, undrar om han berättar om det att vi ska till Malmö, och hur kommer hon reagera på det. Det vet inte jag. Klockan är snart sex, och har ingen aning hur långt har de kommit. Men tänkte kanske skriva en meddelande, och hoppas att cc kommer se min meddelande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0