Släppa taget och ta små steg

Jag har kommit i en period som kändes så jobbigt. Men med tiden har jag börjat släppa taget , att släppa min rädsla, som kan bli hinder i mitt liv. Det är bara jag som känner mina känslorna, och som följer sitt hjärta. Jag vet bäst vad är rätt eller fel för mig. Jag gör mina val på egen hand. Det finns ingen annan än han för mig. Varför vill han gå så långt fortfarande att skaffa barn med mig. Han har möjligheten att träffa någon annan att skaffa barn, men han har valt mig. Det är bara vi som ser det band som finns mellan, oss, vi är bästa vänner, vi är själsfränder, det är meningen att det är bara VI, ingen annan. Det kommer lösa sig, och det kommer bli bättre mellan oss, ingen som kan komma mellan oss. Han vill försöka bilda familjen med mig, inte med någon annan. Det kommer bli tufft att välja den väg som vi har valt nu, men det är meningen att vi gör det tillsammans att komma i slutstationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0