Tårarna som rinner

Idag har haft eftermiddag så jobbigt.... Jag har inte träffat honom nu i 2 dagar, och det känns i mig. Igår kom hans CC till honom. Ja, de är bara vänner, inget annat. Han pratat med honom att han försöker med mig att skaffa familj...Vi har bokat in första möte, om ca 3 veckor. Igår fick samtal bara och de ville veta lite mer info. När ja berättade att har kommit in i klimakteriet fick svar att det är bara äggdonation som gäller. Jag fick chock,,, pratade med D om det. Han vill ju helst skaffa barn med mina ägg, men om det inte går, då har vi inget annat val, Och han kommer inte ge upp denna striden. Igår var redan så ledsen, idag var ok förmiddagen. Sen fick jag ett infobrev från denna kliniken. Det är adresserad till båda två, och skickade meddelande honom, att han kan komma förbi sen, att kan läsa. Han var hos läkare idag, de kollade njurarna. Nu måste han vila hemma och kissa varje 30 e minut. För 2 timmar sen han ringde ( när jag grät, men han hörde inte att var ledsen) Han skulle lagga mat och äta, sen ville gå ut lite. Han frågade inget om vill följa med eller sånt. Sen sa bara att vi kan höras senare. Det var allt. Sista timmarna jag kan bara gråta, fick äta iallafall lite. Varför gråter jag? Det är för mycket som jag kommer gå genom. Jag känner mig osäker med allt, om an skaffa barn med honom utan kärlek...det är som jag inte kan släppa. Allt kan förändras med tiden, men känner mid så vilse just nu. Hur kommer man prata med sina närmaste , med familjen, att vi kommer skaffa barn... jag vet inte om han kommer förstå det eller inte. Jag kommer inte ljuga sen att vi är vänner. Vänner skaffar inte barn ihop, jag kommer kalla honom min pojkvän, inte bara vän. Det är inget för mig. och han kan ta eller släppa det. Han tänker inte helt klart, jag vet inte, jag funderar snart att prata om det med hans mamma. Var är han när jag behöver honom nu.... jag vet inte hur kommer jag klara det, när jag är alldeles ensam. Det är en tung sten som jag måste bära med mig just nu. Jag har ingen stöd av andra, för att jag är redan smutskastad av mina närmaste vänner. Igår sa till honom att han ska inte prata om det med CC. Han lovade att inte prata, men ungefär att varför. Hon kan komma med bra tips osv. Jag undrar faktisk om han har pratat om det med henne, jag är sugen att fråga henne. Jag vill veta om han pratat med henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0