Upp och ner

Allt går upp och ner med mig just nu. Jag kan vara en stund glad, och sen en stund bli ledsen. Allt går upp och ner just nu. Igår var en sånt dag när var ledsen och gråt mycket. Det är inte lätt att hålla låst sina känslorna och man vill bara en sak här i livet. Att ha honom bara för mig, att kunna vara nära honom, att kunna visa sina känslorna öppet, att känna hans närhet, saknaden är så stor. Han känner mig när jag är ledsen. Igår sa han att du kan prata med mig om allt, vi är ärliga för varandra. Men kan inte prata med honom om mina känslorna. Och allt detta. Att skaffa barn. Igår sa han att han vill inte använda någon annans ägg. Det vill inte jag heller, han vet. Och det är jobbigt för mig med. Vi vet inte hur det allt går nu med läkarmöte. Vi kommer kräva att de tar alla proverna hos mig, att se att mina ägg verkligen är så dåliga. Att vi har ingen annan val. Han vill 100% ha ett barn just med mig. För att jag betyder för honom allt. Han skulle bara lämna allt och gå vidare. Men nu kommer vi snart komma vidare med allt detta, och jag kommer märka, om han vill gå vidare med mig, om vi kommer inte kunna använda mina ägg. Vi har en stark band mellan oss, vi är själsfränder. På onsdag vi ska åka Eriksberg, det är som en djurpark. Vi har pratat om det tidigare. Förra veckan tänkte jag att åka dit med honom, men hann inte prata om det med honom. Igår kom han och började prata om det. Det är meningen att vi tänker/ känner samma sak. Det är VI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0