Det är jobbigt

Det är så jobbigt att vara " ensam" i jul. Den känsla att inte ha någon att fira med. Jag är med J, jag är med D. Men har ingen att ha på min sida, saknar fruktansvärt honom på min sida... Jag har varit i fyra kvällar med honom ute, och samlat pengar till gruppen. Den vecka när jag jobbar i sex dagar, bara ledig idag. Då har jag städat hemma, tvättar hemma, handlat. Ledig dag när skulle behöva ta det lugnt. Allt känns då tufft. Igår han kysste mig på kinden, kysste honom tillbaka på kinden, och det blev för mycket att blev så ledsen. Han ringde sen och kände av det direkt. Jag kan inte hålla mig tillbaka, det är för mycket. Hur kommer det vara under jul, han vill komma till mig och fira. Han frågade om J är hela jul hos mig. Såklart är hon hemma hela julen. Varför han frågade det... Det är blandade känslorna. Men ... om han vet att det var jobbigt när han kysste mig på kinden, då skulle han inte komma krama mig eller kyssa igen på kinden. Men han gjorde det. För att han kan inte släppa mig bara såhär lätt. Det vet jag. Jag kan känna ibland att han är rädd att närma mig, jag får den känsla ibland. Han är rädd att såra mig när han gjort den en gång. Han har kvar de känslorna. Det känner jag av .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0