En småsteg i taget...

Jag försöker ta sakta de steg och inte ha för stora förhoppningar, och är ganska försiktig med D. Jag fick prata med CC en dag. Ja, han hade hört av sig. Hon berättade att hon hade varit ute i Växjö och vandrat med en vän( manlig, känner varandra redan i 20 år). Och hon var på väg hemåt , så hade han ringt henne. Då sagt att han saknar henne osv, men hon förklarat igen att det finns inget mellan oss och kommer inte heller att bli. De hade pratat och så hade han berättat att han hade dejtat en del nya tjejerna , men ingen som varit för honom, att de varit så ytliga. Såklart när han kommit med sina krav, och han har inget jobb, vem vill ha relation med honom. Han försökt att gå tillbaka till henne, men han fattar inte det att hon gått vidare. D varit sjuk här hemma nu, och har hjälpt honom handla lite. En morgon hade han ramlat hemma, och hörde av sig direkt till mig. Men det gick bra sen. Vi pratat varje dag, igår var ute med honom mata fåglarna. Vi har inte kramat nu när han varit sjuk, men han hela tiden att ah han vill krama mig, osv, men vi kan inte. Han hade rakat sig, sade igår att han behöver, och idag han gjorde. När såg honom sade att det är fint nu, och han fattade att blev sugen på honom, Vi säger nu igen " puss och kram" hela tiden igen, men det är bara vänskap. Hans mamma åkte till landet i veckan, han blev sjuk igen när hon hade åkt. Och såklart ville mamma åka tillbaka, men han sade att han har mig här. Mamma hade blivit lite överraskad för det, att vi umgås igen. Jag håller mig ganska lugnt med honom och försöker inte bygga stora drömmar med honom. Snart kommer alla pyssel bitarna falla på plats. Band mellan oss finns kvar. Ofta igen när jag tänker på honom hör han av .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0