Nästan allt från början..

Igår var vi på BUP och J -s vikt står stilla för länge. Så att läkare var igår med på möte och... hon vill att J ska börja ta mediciner som hon tog i början. Läkare säger att mediciner kommer ge henne mycket ångest i ca 4 veckor, att jag ska vabba henne...jag meddelade om hennes pappa om det, och han kommer ta henne i två veckor när han kommer hem. På bussen blev jag såå ledsen, att allt kommer vara igen så jobbigt att vara hemma med henne. Hur orkar jag. Jag kommer ta nu en vecka vab, och redan nästa veckan måste ta den. Imorgon ska jobba och kommer prata med min chef. Hela julen , hela nyår är förstörd, Det kommer bli kämpigt för henne nu. Jag känner mig otillräcklig för henne, jag kommer inte ha egen tid, ingenting, Och julkänslorna som kommer tillbaka..att vara " ensamma" och nu att inte ha någon kan finnas på min sida. Jag hatar ensamheten. Jag har D , men han finns för mig som vän. Idag de ska elda i skogen, och vill att ska följa med. De är redan börjat, jag sov länge idag , och ska gå snart. Vi ska grilla även lite, men tänker inte "jobba" som vanligt med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0