Småsårad

Jag börjar bli små sårad... sakta Det har gått helt ok, mellan mig och D. Vi pratat med varandra varje dag, sett varandra lite då och då. I förgår han skulle åka mata fåglarna och vi träffade vid parkeringen. Jag kom hem. Han var glad när han såg mig, och ville kramas. Han kramades som vi gjort tidigare, men hans blick det är saknandet. Och han tryckte sin kropp hårt mot mig. En kväll var han här och vi satte på soffan och han ville hålla mig i sin famn. Den känsla går inte över, han vet att mina känslorna lever kvar. Han vill fira jul med mig, och även nyår. Varför det? Att han inte har någon annan, och vi är vänner igen... Idag fick meddelande av CC, att han börjat höra av sig och sagt att han saknar henne.... Jag skrev lite om att vi haft kontakt och träffar då och då, och en dag vi kramades för hårt. Hon har inte läst mitt meddelande. Vad är det? Med honom. Varför han söker till henne helt plötsligt. Men hon kommer aldrig att ha någon relation med honom, hon sagt om och om det. Jag sak se om hon skriver tillbaka, och kanske de träffats. Det vet inte jag. Han var i helgen hos några vänner, han ringde mig på väg dit. Jag vet inte vad händer med honom, han kanske tror att nu är allt bra mellan oss, och han kan söka till Cc, han hoppas för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0