Allt kommer lösas

Det måste vara så. Idag flyttade alla stora möbler och allt annat. Nu har bara lite kvar att hämtas, men det är inte så mycket. Och sen har jag flyttstädning kvar. Det kommer bli extrajobbig. Jag känner redan nu att det har blivit för mycket. Men försöker ta det lugnt. D hjälper mig nu extra , som han skulle inte göra. Han säger att jag är hans vän.. Det är jättesvårt att vara hans vän just nu, när mina känslorna bara kokar. Idag skulle han gå hem, kramade honom hårt, han kramades bara lite. Sen sa att saknar honom, han sa inget. Efter det blev jag så ledsen, och försökte. fixa hemma, men sen behövde jag komma ut. Tog en promenad, sen ringde han. Han kände direkt att jag var ledsen, jag sa hur jag kände. Och berättade att när vi kramades, kändes det lite av honom. Han sa att han måste skydda sig själv... Vi pratade inte mer om det. Men det är så jobbigt för mig. Men måste hålla mig ut, vänta när han är redo. Jag måste vara stark nu extra. Jag kommer märka det nu när alla hjärtans dag kommer närma sig, och när han fyller år. Jag kommer märka det om han är ihop med denna tjej, eller det stämmer vad han sa, att det var en kort ögonblick. Jag har koll på honom, han måste förstå det. Jag är såklart rädd för det, om han sa till mig bara att inte vara ledsen. Jag kommer se även här ute, om han parkerar sin bil vid den andra parkeringen, . Om det kommer vara så, kommer jag se vems bli är parkerad på hans plats....men det kommer inte hända. Han har ingen annan, när han sa att han behöver vara själv just nu. Allt kommer lösas. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0