Dagen när sanningen kom fram

Igår kom hela sanningen fram...Denna tjej, Cecilia svarade mig tillbaka. Hon skrev först ungefär att hon vet vem jag är, D har berättat om mig, hur mycket jag betydeder för honom. Att vi är vänner, Och skrev redan i den första meddelande att hon har den inre instiution som säger att jag är kvinnan i hans liv, Och hoppas att vi hittar tillbaka till varandra. Och hela dagen chatta vi. Allt kom ut ....att han hade ihop med oss samtidigt i ca 2 månader... Han är mycket på henne, han är riktigt kär i henne. Men hon vill inte , inte redo för något traditsionelll förhållande, hon har sina spärrar. Och efter det fick hon veta allt, kommer hon avsluta med honom. Men tar det försiktigt. Vi prata så mycket, som vi blir vänner . Igår kväll de träffades och hon sa att hon ska spela med allt, hon kan det. De skulle umgås idag med, men hon bestämde att umgås med barnen och barnens pappa istället. Hon har varit ofta hos D här. Allt som händer finns det en anledning. Jag skriver med henne då och då. Och precis fick ett meddelande. Att de har tränat ihop och hon sagt att hon ska kolla mellomys med barnen, och inte tid imorgon eller på måndag. Hon har börjat resa att ta varje steg i tagg i hjärtat, och kommer vara utanför räckhåll av honom. Frågan är hur kommer D ta det allt nu, att hon kommer redan nu att ta helt avstånd av honom. Det blir utmaning för mig med nu. Jag prata lite med D, bara ville veta om han är hemma. Han kom hem, hade tränat. De tränar ihop ju. .. Sen sa han , att han ska kolla på mello. Jag började småskratta, för att hon ska kolla ju mello med. Jag märkte lite när jag pratade med honom. Han frågade om kan vill följa med o plocka imorgon , men sa att jobbar. Vi pratade , eller han frågade, tror du att det känns jobbigt att träffas. Jag sa att jag känner det. Jag sa även att vill börja reparera vår vänskap och bygga det starkare denna gång. Jag pratade ju med Anja, om det hela. Hon säger att nej du ska absolut inte ta tillbaka honom. Han kommer göra så mot dig osv. Men hur kan hon veta. Kanske han behöver mig att jag ska visa plats för honom. Kanske är det jag verkligen kvinna i hans liv. C tipsade om en medium, som har rätt i alla punkt. Att hon träffar en man, och han är inte ärlig osv och sade även att det finns en annan kvinna i bakgrunden. Det kan vara jag. Nu kontaktade jag denna medium och kommer får min avläsningen om ca en veckan. Denna medium kan man lita på hundra %. Jag känner själv mer och mer att han är mitt liv, och menade för varandra. Jag vet inte hur kommer det utvecklas vidare mellan oss, om jag verkligen klara av att träffa honom nu, som vänner. Och sen när hon kommer nu göra slut helt och hållet. För att jag får känsla att hon vill inte mer umgås med honom alls. Hon är så besviken för honom. Men hon skrev mig ungefär att hon tar varje steg i tagg i hjärtat , som är miljoner att helt försvinna....ungefär att hon har de känslorna ju. Men vill inte säga till mig i början. Det bästa är att inte skriva med henne just nu. Jag vill inte ge mer smärta för henne. Livet går vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0