Dags att åka hem snart

Jag har inte kunnat sova nästan inget, igen. Alla de tankarna är tillbaka. Jag får inget riktigt svar av någon. Nu upptäckte att han hade lagt upp två skogsbilderna, och det gick bara dela, inte gilla eller kommendera.... och såg den märke att han visar inte det till alla vänner. Han måste kanske nu riktigt tagit bort mig som ser hans inlägg... jag skrev nu direkt till honom, om han är snart blockat bort mig, men han svarar inte ju det. Jag skickade meddelande till honom, ringde , men han svarar inget tillbaka, men är aktiv då och då. Nu hände det som var viktigt för mig. Jag skrev till henne nu... på riktigt gjorde jag det. Han vill inte svara mig, kan hon lika väl läsa min meddelade. Vet inte om jag kommer får nu något svar. Varför de bilderna kunde inte jag gilla eller kommendera. Varför Anneli svarar inget tillbaka, även hans mamma har inte svarat tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0