Det händer igen

Jag gick sönder igen idag, och vet inte hur kommer jag vara nu. Allt känns så meningslös med allt som händer inom som allt rasar bara samma gång. Jag bröt ihop igen med alla mina känslorna. Och skrev honom om allt jag känner. Att varför kan inte han ge chans för oss, så att vi kan se hur det kommer vara. Jag skrev allt vad jag känner. Han läste det och ville prata sen, men sen kommer han med sina meddelande att han mår dåligt mentalt och psykisk och har ingen energi att prata om känslosamtal. I början ville han prata men inte sen. Ja skrev honom sen att vi behöver ta en paus ifrån varandra , en vecka och rensa sina tankar. Att vi kan ringa till varandra, skicka meddelande. om vi känner för det. att jag finns alltid här om han vill pratas. Han är ute och tränar. Jag mår så dåligt att gråtit mig sönder, och klarar inte att äta middag med Jennica. Det är så himla jobbigt med allt, jag vet inte vad ska göra. Allt känns så meningslöst just nu. Kanske ska gå ut en sväng bara att kunna rensa mina skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0