Det händer...

Det hände på riktigt. Jag har fått svar av honom. Han ringde, vi pratade och pratade jag lade på luren....Han sprang till mig, jag släppte in honom. Det har varit mitt livs jobbigaste samtal någonstans. Jag fick veta det av Anneli att de hade träffats men inte kommit ut på Fb, men hade dags för det. Jag ifågasatte honom, han ville inte erkänna det. Men sista han sade till mig, han säger kan du vara lycklig för hans skull. Att inte kontakta henne, att förstöra det. Han var en helt annan människa, jag kände inte igen honom, jag kunde inte krama honom. Att han hade svårt att berätta det, att han har känslorna för henne. Allt detta, han började igen prata om det att han vill inte leva osv. Jag tänker på det hela nu mer och mer, och känner mig mycket värre , för det allt. Det gör så ont fruktansvärt just nu. Allt känns mycket mer sårbar, han vill inte förlora mig. Han säger att han vet inte hur framtid ser ut. Jag berättade honom om det, att det är bättre att vi träffar inte alls just nu. Han behöver inte mig.... Jag måste just nu ta det lugnt, och vara stark för det hela. För min egen bästa. Det kommer ta längre tid för mig att kunna läka mina djupa sår, som han gjorde mig. Jag känner att det mellan de kommer inte hålla länge., även detta kommer ta slut snabbare än man kan tro. Men förstår inte det, att han sagt att han träffat henne i några veckor , att inget som hänt... men att inte kommit på Fb offentligt, men snart är det dags... hur kan han ha igen så bråttom med detta. Det gör så ont igen i hela min kropp. Han vill att jag ska vara glad för hans skull och be att ska inte förstöra det för honom. Jag vill bara gråta, och jag ska jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0