Flytten

Idag är det dagen här. Vi ska flytta. Igår körde Jennica till pappa, för att kan flytta lugnare. Dessutom har hon fortfarande distans i skolan. Jag har sovit i några timmar, det var svårt att sova. Det är kaos hemma, men ska försöka göra så gott jag kan nu. På onsdag kommer hyra släp, kan flytta Jennica säng och kanske några till tunga grejerna. Det kommer bli tuffa dagarna för mig. Med allt. Jag försöker hålla mig lugnt, och faktisk försöka inte visa mina känslorna till D. Det är fortfarande så jobbig med allt. Frågan är just nu, om han berättade sanningen om denna tjejen. Att de har slutat träffas, det vet inte jag ju. Eller han bara ville säga att jag klarar inte av det . Det vet inte jag. Det kan ju vara att han mådde likadåligt som jag, och kanske kan inte förlora mig. Jag frågar inte honom mer om detta. Men kommer märka det ju direkt. Jag kommer märka när han kommer t ex krama mig. Hans kram avslöjar en del av honom, hur han kramas. Nu ska fortsätta med packander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0