Hemma i Verkö.

Det känns inte 100% hemma, jag får inte denna känsla men det kommer , jag vet. Första natten som jag jättebra, tycket jag. Jag sov ca 6-7 timmar i sträck, utan att vakna till. Igår var även D här inne lite. Han prata mycket mer med mig nu, även vi bor så nära. Idag skulle slänga lite sopor här hemma, jag tänkte om ska slänga nu eller någon annan gång. Men nej, gick slänga och helt plötsligt var han där. Han var så överraskad . Jag såg i hans ögonen kärleken för mig. Jag märker det. Vi har inte mer pratat om det vad vi tog upp sist. Det är han som känner, när han är redo att ta ett nästa steg, men får känsla att det kommer bli snart. Vi säger till varandra " kram kram" Men känner att det känns något mer. Han valde mig. Men måste vänta när han 'är redo. Vi skriver och ringer oftare nu efter våran bråk. Jag håller på med flytten, det är mycket som ska göras hemma. Inte hinner fixa allt nu. Och vet inte heller om hinner flyttstäda denna veckan. Soffa kommer om en månad, samma bäddmadrassen. J kommer hem på fredag så att kommer vara i vardagsrummet, och måste ha gardiner här. Det tar mycket energi när allt är på plats. Jag har mycket kvar att fixa till och har ingen riktig plats för allt. Men kommer säkert fixa det nu. Snart ska åka iväg, ska köra en sista lass idag, jag har hunnit ta nästan allt små grejerna nu, jag ska försöka ta Jennicas bagage, hylla och spegelbord. Så är det imorgon som ska köras allt med släpet. Vi har släpet i tre timmar, det hinner vi säkert med allt. Men jag har nästan ingen tid att äta, allt är fel hemma med. Frys funkar inte, fläkt inte heller. Diskmaskin skulle kommit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0