Idag

.... det hände som jag trodde att kommer hända. Det var den gränsen, som blev för mig mycket. D fyllde år igår, och han kom hem. Han fick min present och mitt brev, han blev glad för det. Jag bara frågade om det var många som grattade honom. Han sa, att det var det. Vi pratade länge. Sen vi skulle höras senare, men det kommer inte bli senare. Jag såg i hans sida, att denna tjej( som han hade en kort ögonblick) hade skrivit honom och grattat, Han hade svarat att det var värde att hon firade honom live igår, och hade tre hjärtan.... Det är hon som tog honom ifrån mig. Det var den droppen för mig. Jag kan inte mer.... jag tog bort honom som min vän , och även gick ur i gruppen helt. Jag skrev en som är med i gruppen, och berättade om allt, vad det finns mellan honom och mig. Jag stängde av mobilen helt nu. Jag vet inte när kommer han märka det att, vad har han gjort för mig. Allt började kännas så lugnt med allt, och sen måste jag se allt detta. Det är bättre att jag ska inte han någon kontakt med honom. Och jag behöver läka mina sår vad han har skapat för mig. Det gör fruktansvärt ont just nu i hela kroppen. Jag bara gråter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0