Igår.

Igår han ringde mig , men märkte det sent, För att hade ljud av. Smsa tillbaka men han svarade inget tillbaka. Sen ringde själv honom. Han ringde att prata med mig. Han fick igen attack att ta livet av sig. Han sa att han hade planerat hur han ska göra... jag blev så ledsen för det, att han vill inte söka hjälp för det, Vi pratade igen om samma sakerna. Han är fortfarande i denna fas, när han säger att vill vara bara vänner, inget mer. Sen säger han att allt kan hända att vi kommer hitta tillbaka till varandra. Att jag ska håll ut.... Sen berättade att har varit ledsen och gråt när vi pratade. Sen sa om jag vill kramas. Han ville det med. Han kom till mig. Vi kramades så hårt, han hörde mitt hjärta slå så snabbt. Jag kände energiflöde gå genom kroppen, sa det honom senare. Sen ville han gå ut och plocka lite, jag följde med. Vi båda mådde bra, men kom hem och blev igen ledsen. Vi pratade lite mer på kvällen. Han vill gå ut igen och plocka och frågade om vill följa med. Jag sa inget säkert, men kan höras idag. Jag vet inte om det är bra att komma redan nu nära honom, för att allt kommer tillbaka. Den känsla. Jag kommer åka iväg tisdag och kommer tillbaka på fredag. Jag berättade inget till honom och vill inte heller säga det honom. Det är bättre att han inte vet om det. Jag behöver få lite tid att åka bort härifrån och rensa min kroppen. J-s pappa skulle ha J hela veckan, och han började igen när sa att planerar att åka iväg. Ungefär allt är mitt fel att hon är sjuk. Ungefär , hon är frisk hos hhonom och sjuk hos mig. Han är riktig sjuk i hjärna. Att säga såhär till mig. Jag kommer inte mer att läsa eller svara honom något tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0