Livet fortätter

Igår var en av mina jobbigaste dagen/kvällen/ natten. Igår kväll var jag så ledsen och arg och bara gråt hela kvällen. Och sen skickade vänfrågan honom. Han hade ingen aning att hade tagit bort honom som min vän, och gick ur i gruppen. Jag förklarade allt varför jag gjorde jag det, hur han hade sårat mig. Han kunde inte vara och han ringde....han grät. Jag hade aldrig hört honom gråta. Aldrig . Vi pratade minst en timme,när båda gråt. Vi behövde prata ut, även han , som hade hållit allt inom sig. Han bara hur ledsen han har att han krossade mitt hjärta. Sen sade om och om igen, han har inte bestämt 100 % att bli ihop med denna tjej, de har träffat i några gånger, inom en månaden. Han sa om och om igen hur mycket han älskar mig. Jag trodde inte att han kunde känna så, att han sa även att jag betyder allt för honom. Han vet det vad han har gjort för mig, hur mycket ont han har gjort för mig, vi pratade även det att det var orättvis mot mig, att inte ge mig en chans. Han skickade några videos för mig. De var fina att lyssna. Allt hände bara för en ögonblick. Vi pratade idag med, han berättade om vad han drömde. Han hade drömt att jag var gravid och jag var lycklig... Han ville bara att ska vara gladare, men känner ingen glädje just nu. Jag kan inte så lätt förlåta honom. Han erkände det igen att han är rädd för det att bli ihop med mig, att även denna förhållande går sönder. Han är för rädd. Han måste komma över det rädsla. Idag han skulle fixa sin ny mobilen. Han hade ringt, men hörde inte när han ringde. Och nu svarade han inte tillbaka. Han ringer säkert upp igen. Jag känner fortfarande att kan inte träffa honom, det kan hända att vi kommer söka tröst hos varandra. Eller det kan även hända att vi kommer mer närmare och han släpper mig in i sitt själen. Jag vet inte. Jag känner att behöver min tid att läka de djupaste sår som han har skapat till mig. Och han behöver sin tid att återhämta sig och bli helt frisk. Imorgon kväll ska köra J till sin pappa, och stannar helgen och några dagar till hos honom. Det känns lättnad att kunna vara mig själv och ta min tid som behöver att kunna får ny energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0