Lördag dag

Jag håller på vara klar med tvätten, hela förmiddag har tvättat och fixat tvätten. Det har varit för mycket. Det har varit jobbigt, att vara ledsen och vet inte mer vad ska jag göra. Jag orkar inte prata eller träffa A idag, jag skrev henne. Hon ringde men kunde inte ta emot samtal. D har inte heller hört av sig. Jag såg hans mamma åka hit. Jag tror att de åkte in till stan, att fira honom hemma hos henne, mamma eller äta ute. Bara att vänta när han lägger upp på fejjan det, eller hans mamman, som alltid. Jag känner mig helt slut. Men lyckades sy klart gardiner jag blev så nöjd med resultat. Så fina blev de. Nu när J är hos pappa hela vecka, har jag tre dagar ledigt, och funderar att åka bort nu. Bara att komma iväg. Nu tänkte kanske ska åka till Stockholm. Jag tänkte att kan stanna på väg i Norrköping på Scandic. Och sen kan stanna någon natt hos Anja( min väninna i Stockholm). Jag smsa henne, frågade om han är hemma nästa vecka eller jobbar?. Kanske kan träffa nån dag även en annan väninna. Även hon vet min situationen. Om jag åker nu bort, kommer jag inte säga inget till D. Det är anledningen att känner att måste åka bort. Jag behöver komma bort härifrån. Han är överallt här. Och jag vet inte vad kommer hända med J, om hon kommer läggas in igen. Och mig med . Jag vet inte om klarar av det. När jag själv har det för jobbigt. Jag måste vara stark just nu, att inte bryta ihop helt. Jag hatar att var ensam och själv hemma, det är det värsta som finns. Bara bita ihop att fixa det på egen hand. Och samla ny energi. Det finns många som bryr om mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0