Resan tar slut

Imorgon är det dags att åka hemåt. Det har varit helt ok dagarna. Men känner mig fortfarande som vanligt. I två dagar har inte vi haft ingen kontakt alls. Det känns jättetufft för mig, men kanske det går bättre för honom, och han ger mig tid. Vissa stunder blir jag ledsen, det är svårt att förklara, att gå genom det allt. Saknandet är så stor när tiden bara går, men vi behöver ge tid för varandra. Jag vet inte om klarar att höra hans röst eller läsa hans meddelandet just nu. Hur kommer det bli när jag är hemma tillbaka. Jag inaktiverade min FB på morgonen, messanger är inte jag aktiv. Det ser man inte. På fb ser man inte min konto....Jag känner att behöver vara borta ett tag därifrån, att bara får tid för mig själv. Jag vill kolla runt där hela tiden, gå in hans sida...men bästa är att inte visa mig där. Jag vet inte om han kommer höra av sig nu helgen, när jag är hemma. Kanske han bryr inte om mig mer så mycket. Nästa helgen kommer gruppen vara ute, tror det blir lördag. Jag håller mig undan...vad kommer han säga till andra, om de kommer fråga varför jag är inte med. Jag tänker nu att tvätta mina kläderna, och lämna hans dörren utan att säga något. Jag vill inte mer att göra något med gruppen, det påminner bara honom....Hur kommer det vara närmaste veckorna, det vet man inte. Nästa vecka ska min soffa komma, han skulle hjälpa mig med släpet. Men nu är jag ensam och måste fixa det själv, kommer beställa hemkörning med inbärning nu. Och nu är våren snart här och har uteplats att ta hand om. Han skulle hjälpa mig med detta. Men allt är i sanden nu. Allt är borta, vår vänskap är förstörd , tack för honom. Det är han som har förstörd det helt. Jag måste vara stark nu för det allt. Jag loggade in Fb, och märkte att det står inte " singel" eller något annat heller på hans sida...samma sak i hans sida. Om han kommit ut med detta nu offentligt, att de är i förhållande nu och inte visat till mig det. Det är mycket märkligt att det syns inte bådas sida. Och det kan vara såhär nu på riktigt... det vet inte jag. Jag tog bort igen Fb, och även messanger nu. Det är för mycket för mig. Nu vill inte jag just nu att ha någon kontakt alls med någon. Jag är förstörd helt. ' Idag träffade en annan tjejkompis och pratade med henne om honom. Och hon säger att han kan vara såhär, att bli kär i snabbt och vara i sin rosa bubblan, och efter ett tag försvinner det allt lika snabbt. Han kan inte behålla den känsla i liv bara. Det gör bara så ont igen hela kroppen. Nu tänker jag riktigt på det allt igen. Jag måste kunna sova nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0