Senare...

Jag har försökt att vara stark just nu och inte bryta ihop helt. Det känns såååå jobbigt just nu, jag vet inte om jag klarar det hela. J är hemma och måste vara stark för henne att hon kommer inte undra varför är jag så ledsen, och gråter. Hur ska jag förklara det för henne. Efter det jag bestämde att lämna honom som min vän och gå ur i gruppen, skrev jag till en vän i gruppen om allt. Hon säger att hon lider med mig, och säger att han är en svin verkligen, är så förbannad för honom. Och att jag behövde gå ur i gruppen, det är mest fruktansvärd. Att han måste klara det allt utan mig nu. Det var jag och han som skapade gruppen. Vi har gjort så mycket för gruppen, han sagt tidigare att han behöver mig i gruppen. Om han bara vet vad han har gjort för mig, hur mycket är han sårad mig, förkrossat mitt hjärta. Han kommer inte bli lyckligare med henne, eller med någon annan. Det känns bara i början så skönt och fint, men med tiden kommer det krascha igen som alla andra hans förhållanden. Han är menad kanske att vara ensam., jag vet inte. Jag mår fruktansvärd dåligt av det, men måste kämpa vidare att klara av att leva just nu, även jag börjar tappa livsglädjen... Vi hade hittat till varandra och allt kändes att vi är rätta för varandra. Allt som fanns mellan oss, allt detta är borta. Han har förstörd allt som fanns mellan oss. Det fanns så mycket gemensamma mellan oss, vi kände varandras närvaro, det är svårt att förklara. Om han bara skulle förstå det allt. Jag vet inte hur ska jag prata med honom, för att jag vet att han kommer inte märka det att tog bort honom som min vän. Jag tror inte att han kommer märka det. Han vet själv att han krossat hela mitt hjärta, och det blir svårt att läka det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0